there is nothing you can say

Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Massor!! Men det jag verkligen minns tydligt var kryssningen. Det var massivt, otroligt, lyxigt och bara overkligt.

Vilket minne kommer du minnas från 2012?
Oj haha, typ allt? Nä men det jag kommer minnas mest från 2012 är att jag hittade mig själv, jag tappade bort mnig själv totalt 2011 och kom tillbaka starkare än någonsin 2012.
 
Vilka ord eller meningar kommer du minnas 2012 med?
Hahah jaaaaa, det som hoppade upp i huvudet på mig var "fuck my life, fuck it really hard because I hate it" Detta sas på skämt inne på ett vandrarhem och vi alla dog av skratt haha

Är det något du saknat 2012 som du vill ha mer av 2013?
Eeeeeh vet inte, tycker 2013 ska vara nytt och innebära förändringar så det gör mig inte så mycket om 2013 blir helt annorlunda! Dock bara på ett bra sätt!

Bästa matupptäckten? 
Bulgur!! Nyttigt och för satans gott

Vilka länder besökte du?
Sverige (hahahahaha, kul), Danmark, Norge, Italien, Turkiet, Grekland. Men fråga mig vid slutet av 2013 så hoppas jag det blir lite mer spännande svar!
 
Vad har du varit beroende av?
Mina vänner helt klart.

Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol och mat.......

Vad fick dig att må bra?
Min pojkvän fick mig och får fortfarande mig att må så himla bra
 
Största musikaliska upptäckten?
Baaaah, jag vet inte, typ Gorillaz eller Eddie Vedder som soloartist

Vilka sånger kommer du alltid minnas från 2012?
Eddie Vedder - Long nights
Crystal Castles - Plauge
Den där portugeisiska låten au se tu pego

De bästa människorna du träffat?
Har inte träffat så mycket nytt folk faktiskt, det var väl mest på festivalen och även om de var jätte trevliga så har jag inte precis mycket kontakt med några av dem mer än vänner på facebook. Så jag vet inte.

Högsta önskan just nu?
Att 2013 blir precis som jag vill och att jag kommer må så jävla bra på vilken plats jag nu hamnar på. Hawaii eller Idaho eller Afrika eller vad fan det nu kan bli, allt jag vill är att vara lycklig och få uppleva så mycket nytt och spännande att jag aldrig någonsin kan glömma 2013, av bra anledningar såklart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0