the point of no return

Idag köpte jag mig en bok, den är röd. En röd bok utan meningar, bara linjer. Min uppgift är att fylla denna bok. Vad jag inte kan prata om här skriver jag där, på ett sätt känns det som att jag byter ut bloggen mot denna bok. Det känns mer äkta, jag gillar att kunna ta på saker och kunna hålla i vad det nu kan vara. Meningen med denna bok är att jag ska skriva om mina drömmar, jag ska fylla hela skiten med alla mina tankar och upplevelser, så att när jag blir gammal kan jag öppna den igen och uppleva det jag håller på med just nu, livet. Min enda inspiration är Chris McCandless, det känns som att jag och han hade kommit bra överrens. Så, vi hörs när vi hörs mina fyra vänner, lovar att jag inte ska glömma er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0