junk of the heart

Nu har tre av mina vänner flyttat till England och jag känner bara att jag önskar det vore jag. Dock inte till England, jag är fortfarande inställd på usa. Jag har faktiskt börjat fundera vart jag ska åka när jag är färdig med Idaho, jag vet att jag inte vill flytta dit för alltid utan jag vill vara där tills jag känner att jag vill vidare. Och då har jag kommit fram till att jag vill faktiskt ge Hawaii ett försök. Oj vad orginellt, vem vill inte flytta till Hawaii? men ja jag ska nog ge det en chans för jag har sen barnsben haft en dröm om att bo där. Men det gäller ju såklart om jag inte hittar något annat såklart, men som det ser ut just nu så är det 1. USA - Idaho 2. Hawaii - Honolulu eller något mindre 3. Destination okänd! JAG ÄR TAGGAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0