road to nowhere

Känner ni igen den känslan av att vara hemma på en plats som inte egentligen är ditt hem? Att liksom hela du bara slappnar av och känner dig helt lugn på detta ställe trots att du inte alls brukar vara där eller ens varit där innan. Precis så känner jag när jag tänker på Idaho, även om jag bara sett små delar av den staten så känns det som hemma på något vis, det är till och med så att jag slutade tänka på Kanada ett tag. Kom på mig själv igår att jag faktiskt varit så fokuserad på just Idaho att Kanada hade inte dykt upp i huvudet på mig. Har hur som helst läst om ett ställe i Idaho som heter Sun Valley, ett ställe jag alltid varit nyfiken på och jag tror faktiskt jag hittat stället där jag vill leva ett liv. Läste också att det är 250 dagar av sol där med, inte helt fel! Var i Sun Valley en gång när jag var liten, kan försöka hitta bilderna från den visiten så jag kan visa er. Men nu ska jag äta frukost, gröt med mango i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0