rest my eyes

Igår kändes det som att jag fick tillbaka mina två förlorade vänner, åkte hem med ett leende på läpparna och somnade gott. Är så himla glad för deras kommande äventyr och det ska bli så jävla kul att få höra om allt som de kommer gå igenom. Blev bara mer taggad på att åka iväg när de berättade om deras planer, eller icke existerande planer kan man väl säga då det inte finns så mycket planerat hittills. Nu ska jag lyssna på lite mer The Who och vänta på att min mongo syster kommer hit. Ska bli kul att se vad vi hittar på då förra gången vi jävlades med någon bröt vi oss in i vår brors lägenhet och fick det att se ut som det hade varit inbrott och bajs i toaletten. (Det var nötcreme haha). Ha det bra fina läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0