pinball wizard

Önskar att dagen jag flyttar vore imorgon, don't get me wrong, jag är super glad över att jag fått ett jobb men guud vad jag önskar att dagen jag drar vore här. Jag ser fram emot när jag bildat mig en rutin och kommit in i ett liv för jag vet att i början kommer det vara svårare än vad jag kunnat föreställa mig. Jag lämnar trots allt precis hela mitt liv och drar till något väldigt osäkert och det svåraste kommer vara att inte ha min pojkvän nära, men det är väl en offring man får göra ifall man vill göra det jag vill.
Serien jag fastnade för är slut och det kunde inte ha slutat bättre, jag vart bara så himla rastlös igen av sista avsnittet, fick den där "jag vill åka och uppleva saker nu" känslan som jag skrivit om förr. Väldigt jobbig känsla eftersom jag är i stort sätt hjälplös och kan inte göra någonting åt den förutom att drömma mig bort till dagen jag äntligen kommit iväg. UUUUUSCH hatar att vara såhär rastlös, det nästan värker i hela kroppen, men får väl se mitt nya jobb som ett steg närmare till mitt äventyr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0