love reign o'er me

Igår hade jag besöksrekord igen, hela sju stycken! Undrar vilka alla är, vore ändå lite kul att veta vilka det är som läser vad jag skriver, men så är det också lite roligt att inte veta. Har i alla fall ingenting att skriva om nu för tiden, igår låg jag mest i sängen och tänkte och tänkte och tänkte och tänkte, kom för övrigt ingenstans med allt tänkande. Men! Idag har jag tur, för idag har jag äntligen någonting att göra, jag ska på fest! Eller jag tror jag ska det, är inte så fest sugen men vill använda mina nya klackar haha. Sen skulle det också finnas ostbågar och jag äääälskar ostbågar. Kan ju lägga ut en outfit ("outfit", hahah oh god) bild sen så mina sju stycken följare kan få se mina nya skor, de är så jävla fina!! Skäms lite över att jag faktiskt ska lägga ut en outfit bild, det stider mot nästan allt jag är och vad jag tycker, men har man tråkigt så har man fan tråkigt.
Min pojkvän, min kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0