keep on swingin'

Pratat lite med min absoult finaste vän Caressa och la fram frågan om hon hade lust att dra till Coachella nästa år och hon tyckte det vore grymt! Så om vi har möjlighet, alltså ifall jag flyttat till usa och vi har råd så kör vi på det. Herregud vad roligt, tror att hon har familj i Kalifornien så det är perfekt!! Nu blir jag bara mer rastlös, fan fan fan. Kanske kan kombinera min flytt till usa med en resa till coachella, alltså flyga över till usa med alla mina saker jag ska ha med mig, lämna skiten hos pappa, möta upp Caressa, ta en roadtrip eller ett flyg ner till Kalifornien och börja hela mitt äventyr med en an världens fetaste festivaler!! Åååååh gud i helvete vad roligt det skulle vara, perfekt ju. Ja, detta ska jag definitivt titta lite närmare på, mums säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0