i'm here in your heart

Jag gjorde ett hemskt misstag och valde att börja titta på ancient aliens, vet utan tvekan vem som inte kommer kunna somna ikväll. Blir så jävla paranoid av precis allt jag tittar på, jag menar, när man på ett dansgolv ser att en kille tittar lite länge på en och tänker "han kommer fan döda mig och begrava mig i hans källare", eller när man råkar utan att tänka efter le mot en främling och tanken som kommer efteråt är "herregud, vad har jag gjort? han kommer stalka mig, kidnappa mig sen döda mig efter att ha torterat mig i ett skjul i skogen", då har man tittat på alldeles för många mord dokumentärer. Jag skämtar inte ens lite just nu, jag får sådana tankar nästan varje dag och jag blir på riktigt rädd, och detta är bara för att jag har säkert sett över 100 stycken dokumentärer om seriemördare och sånt. Har dock gradvis börjat överge dessa dokumentärer och valt att ägna mina dagar åt Dr. Phil, kan se upp mot 6 avsnitt på en dag, vaknar till honom och somnar till honom, men det är nog bättre än att somna till mördares historia. Men ikväll kommer bli intressant...
En bild från Sun Valley, ett av de finaste ställena på jorden. Kanske borde flytta dit i alla fall trots att det är dytrt att bo där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0