if you can't get what you want then you come with me

Det är lika sorgligt varje gång min syster åker hem till Norrland igen. Vi har det alltid lika roligt, även om vi bara sitter hemma och tittar på tv slutar det alltid med att vi skrattar ihjäl oss i soffan. Hon och jag har ett otroligt band mellan oss och även om vi inte träffats på flera månader är det som om vi inte ens sa hej då när vi ses igen. Hon och jag har något jag inte kan förklara, vi är verkligen systrar och jag älskar henne så himla mycket, önskar all lycka i världen till henne för det förtjänar hon, fina Ronja.
En bild vi skickade till moster oster på fyllan med texten "godnatt", varken hon eller jag minns varför, men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0