I get my back into my living

Åh gud alltså, jag har fortfarande inte kunnat skaka av mig min rastlöshet sen igår. Sitter med The Who spelandes och bara drömmer mig bort hela tiden. Det finns så himla mycket jag vill göra och uppleva i världen. Har börjat fundera på att flytta till Afrika och jobba på ett hem med barn. Jag har en syster från usa som gör det just nu och har gjort det i mer än ett år och hon trivs hur bra som helst. Har som sagt funderat lite på det och innan jag fick drömmen om att flytta till Idaho så funderade jag på att ta alla mina pengar och åka till henne för att hälsa på och kanske se mig omkring och utforska möjligheten för mig att göra samma grej, men de tankarna försvann någonstans mellan tankar om andra resmål och sökandet efter ett jobb. Men nu är de tillbaka och jag vet att jag vill verkligen till Idaho men efter det då? Vad ska jag göra då? För att Idaho är inget jag flyttar till för att bo där i resten av mitt liv, utan detta är något jag gör tills jag känner att det är dags att dra mig vidare och utforska andra platser i världen. Det kanske blir en resa till afrika efteråt, who knows. Det enda jag vet är att jag vill uppleva så mycket som bara möjligt och jag vill göra allt nu!! Men jag får lugna ner mig lite och som sagt se mitt nya jobb som början på min resa till usa och sedan vidare till alla möjliga platser i världen. Gud vad taggad jag är på det hela, kan inte se mig själv komma tillbaka till Sverige för att återuppta plugget inom i alla fall fem år. Fy fan vad kul jag ska ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0