the wolf

Pratade med pappa om att jag vill flytta till Idaho och vi diskuterade lite om hur jag ska gå till väga, ett bra samtal som varade i någon timme. Alltid trevligt när samtalet flyter på med pappa. Fick kontaktuppgifterna till min faster så jag ska ringa henne inom några dagar och prata lite med henne. SPÄNNANDE!!
Detta var lite bilder som pappa skickade med i ett mail, det är min faster som varit uppe i bergen med sin man och sina hundar. Alltså hörrni, detta är hennes bakgård och jag skämtar inte ens. Nu vet jag i alla fall vart jag fått min kärlek för naturen ifrån. Pappa sa att nu blir Jill glad eftersom hon inte blir ensam i The Hunt's om att vilja bo uppe på ett berg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0