stay fredric stay

Håller på att bli galen, jag vill också ut i världen!! Funderar faktiskt på om jag bara borde skita i mina desperata försök till att få ett jobb här och dra över till andra sidan jorden redan nu. Jag menar, jag kan ju.. Ska fundera vidare på detta, för som det är just nu så håller jag på att bli galen. For real. Pratade lite med min kompis i usa och hon berättade att hon funderade på att flytta och var trött på stor stan, jag sa att hon borde dra till Idaho som mig och det verkade ganska lockande för henne. Vore fett som fan, varje gång hon och jag är tillsammans så händer det alltid något, alltid något i form av en skada så det kan ju bli spännande att se oss två ensamma uppe i bergen. Usch, nä jag vill bort nu, men också så vill jag stanna, är inte så kul tanke att jag kommer behöva vara ifrån min pojkvän på andra sidan jorden. Nä, det där orkar jag inte tänka på, det tar vi då. Jag vill bara skaffa mig en fet systemkamera och sen åka. FÖR JUST NU ORKAR JAG INTE MED MIN NUVARANDE VARDAG!!!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna aronsson

ska du lämna mig? :(

Svar: ååh :( slutaaa, jag vill inte tänka på hur jobbigt det kommer vara att vara utan min alldeles underbara svenska familj, men ja jag lämnar er :(
None None

2012-11-29 @ 10:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0