och vårt dumma korståg mot en lika korkad stad

När folk får reda på att jag har hälften av min familj i usa är deras respons oftast "fan vad coolt", vilket jag också tycker, men till en viss del. Jag tror inte att folk kan förstå hur jobbigt det är att inte ha sin familj samlad. Hur jobbigt det är att konstant behöva vara ifrån hälfen av familjen, folk förstår inte hur hårt det har slagit mig att i hela mitt liv behövt säga hej då till någon jag älskar för att sedan inte riktigt veta när man ses igen. Det har till och med varit så jobbigt för mig att jag mår fysiskt och pykiskt dåligt när jag är inne i en flygplats eftersom det är alltid där jag fått säga dessa hej då. Jag har fått höra saker som hänt på flygplatsen som jag förträngt eftersom det var så jobbigt för mig, så när folk kommer och säger "fan vad cool att ha en pappa i usa", nae inte så jävla coolt faktiskt, jag menar, jag har en relation med min pappa över telefonen, låter det kul? Hade hellre haft honom i tråkiga Sverige om det bara betydde att jag hade fått ha hela min familj samlad. Tror också att det är därför jag längtar så himla mycket till att flytta till Idaho, Idaho betyder att jag är varken hos den ena eller den andra, visst kommer jag vara närmare min pappa än min mamma men jag kommer vara där själv. Nästa år kommer bli väldigt spännande tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0