Monday math quiz. What does 25x15 equal? A big friggin brown trout

Läste ett inlägg en tjej skrev på sin tumblr om hur härligt det var att vara tillbaka i Idaho och sitt universitet. Hur hon beskrev det fick mig att bara vilja boka första bästa biljett till usa och börja mitt nya liv nununununu. Åååh, tänk jul i Idaho, vad härligt det skulle vara, nästa år maybe!
Hade hur som helst de konstigaste drömmarna någonsin inatt, gamla spöken kom tillbaka och påminde mig om hur mitt liv såg ut för bara ett år sen. Att saker kan förändras så mycket på bara ett år, galet. Får mig att undra hur mitt liv kommer se ut vid denna tid nästa år. Jag hoppas bara att jag har hittat mig själv, är gladare och att jag hittat den plats där jag på riktigt känner "detta är mitt hem", för det har inte riktigt hänt ännu. Don't get me wrong, jag är super glad just nu, men jag har alltid haft ett hål inom mig och jag har alltid känt att även om jag trivs jätte bra just nu så är detta inte mitt hem, det är något som saknas helt enkelt. Och jag hoppas verkligen att det hålet kan fyllas om jag flyttar till den plats jag verkligen längtar till. Fast det tror jag inte kommer hända eftersom detta hål handlar nog mest om att jag inte har min familj samlad, men jag hoppas att det kan åtminstonde kännas som hemma när jag flyttar dit. Jag är bara glad att jag lyckades bryta mig loss från det som fick mig att må så dåligt förra året, hade jag inte lyckats göra det, så hade jag gått sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0