painted by numbers

Nu är jag hemma igen i min lila säng och det känns både bra och dåligt. När jag är med min pojkvän känner jag mig på något sätt mer hel än när jag inte är det. But that's love for ya! Har i alla fall haft det väldigt bra och det var skönt att komma bort från Emmaboda en vecka. Nu sitter jag i min säng igen och bara tänker på mitt Idaho, ser bara hur folk drar sig ifrån Emmaboda mer och mer och det får mig att vilja göra det extrema och flytta nu. Men så kommer den där osäkerheten, är jag verkligen redo för det? Tror jag kan sitta och fundera på om jag är redo eller inte hur länge jag vill, jag kommer ändå inte komma fram till något eftersom jag är bara sån, får aldrig något svar ur mig, bara "jag vet inte". Tar en dag i taget, får se om jag har ett svar imorgon..............................................Jag vill i alla fall. Det vet jag.
Sun Valley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0