it never rains in southern california

Känner mig som en hycklare efter att ha hatat på sex and the city i alla dessa år och har på mindre än tjugofyra timmar tittat på filmerna. Fast nu vill jag inte att ni ska tro att jag fäst mig vid dem och serien, jag tycker fortfarande att hela grejen är otroligt cheesy och kan inte se mig själv köpa säsongerna, det var bara så skönt att ha något att titta på utan att tänka som jag skrev innan. Det enda jag verkligen gillade i filmerna var när Samantha blev arg och när Carrie slog Big med buketten, resten av filmerna var inte så värst mycket att ha.
Men jag började ändå tänka och kom fram till att jag umgås med alldeles för mycket testosteron, vore skönt att ha ett tjejgäng också som man kunde hänga med. Men så får vi inte heller glömma att jag är den sortens tjej som trivs bäst med killarna, vet inte vad det är, jag har killhumor rakt igenom och känner mig mer hemma när jag är med mitt gäng killar och kommer nog alltid vara så. Men som sagt, vore skönt att ha någon att måla naglarna med.
Det är också något som gör att jag längtar till Idaho, det blir som en nystart, allt kommer vara nytt för mig och det ska bli så himla spännande att få träffa nya människor och få nya vänner. Ska satsa på att få lite mer blandat umgänge då haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0