home in my hand

Kunde inte somna igårnatt för att ens rädda mitt egna liv. Det enda jag gjorde var att snurra runt i sängen och tänka på om jag ska fortsätta med min plan att stanna här ett litet tag och sen dra vidare eller om jag borde åka så snabbt som möjligt. Och för att vara helt ärlig så lät det sista alternativet bäst idag. Vet inte vad som hände, något sa bara klick i mig och nu orkar jag nästan inte med det svenska livet längre. Funderar på att prata med Caressa och fråga om hon skulle vara på för att skaffa en lägenhet med mig medans jag sparar ihop lite pengar inför Idaho, alltså om jag väljer att åka nu. Måste verkligen tänka igenom allting väldigt noga nu.
Denna fick mig att le lite i alla fall
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0