do you pray with your eyes closed?

Stor trivs nu när snön äntligen är här, det är så himla mysigt när allt är så fluffigt vitt, gillar den speciella tystnad som kommer med snön, hur man bara kan stanna mitt ute i skogen på sin promenad och bara lyssna till när snöflingorna nuddar marken, den tystnaden känns tryggande. Önskar verkligen att jag vore i usa just nu över vintern, hade varit himla trevligt att få spendera julen med den delen av familjen men också att få uppleva den amerkanska julstämningen som endast kan upplevas där på plats, den känslan är ändå oslagbar. Men det fungerar lika bra att fira här hemma i Sverige, i år kör vi dansk jul eftersom den danska släkten kommer till julafton, mums säger jag bara. Finns inte mycket som är så gott som ett danskt julbord, släng dig i väggen svenska julbordet med sill och potatisar i år ska jag äntligen få njuta av maten på julafton!
Ska hur som helst, tro det eller ej, titta på en av sex and the city filmerna (!!). Har varit så negativ mot den serien men tyckte det vore skönt att titta på en film som man knappast behöver tänka till (inget elakt menat, men det går inte argumentera mot det faktum att det faktiskt finns inget i sex and the city som man behöver tänka på, som i Shutter island till exempel det är en tänka film). Så förlåt om någon av mina fyra trogna läsare är ett sex and the city fan och tar illa upp, men serien och filmerna är ganska IQ-fria om man säger så.
Godnatt på er fyra, ni är fina glöm inte det.
Asså denna bilden, hahahah så jävla ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0